Saturday 14 May 2011

gadoh2..hurmm

hurmmm gadoh lagi...benda dh memg die yg salah..terang2 die layan aku ntah pape..aku just nk tnye leh ikut ke x tp die terus pi kt best friends ever die...teruk lah aku ceni lau mcm tu salah aku jugak...dh salah cket nk minx clash..tp memg aku xslh pon...aku juz majuk ngan perangai die je td..tp aku still lyn die lg...npe die suke wt aku ceni???hurmmm ape yg die nk buktikan sebenarnye???hurmm...susah cne pun aku tetap syg die...mungkin die nk tengok betape dalamnye cinta aku terhadap die kot..hurm xpe lah..aku tahan jelah...sayang...jgn lah marah2 lg...abg dh penat nk pujuk syg...syg tau yg abg ni akn pujuk syg kow2...tp x semestinye syg kna marah2 selalu...hurm xkesian ke kt abg????ni lah org yg suke marah2 kat saye ni..tp sy tetap cube bersabar..
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
org nye comel tp marah nye amat lah dahsyat...tp sye sayang die sngt99999!!!!

manis kan senyumannye????tp ngan aku die jarang senyum except kalau kami kua ngan kawan2 die...dptlah tengok die senyum..amat tenang hati tau lau dpt tengok die senyum...:-)

aku suke tengok die pakai baju kaler putih...nampak cun melecun gitu...wahh~~ puji awek sakan..al maklumlah aku xpenah kapel sebelum ni kan..
cukuplah sampai cni...mungkin die tengah marah lg tu kt aku..papehal pun aku akn tetap berdoa agar die berubah dan hatinye menjadi lembut seperti yang aku harapkan...


3 comments:

  1. hmm....sori sayang...
    i love u so much....
    hanya ajal yg blh pisahkan kita...
    selagi kita bernafas, selagi tu lah kita kena pertahankan hubungan kita....
    i want to marry with u.... luv u !!

    ReplyDelete
  2. i wanna to marry u also..wait 4 me ya!!!

    ReplyDelete