Friday 13 May 2011

seronoknye

seronok xterkate apabila masalah yg melanda kini telah pun setel...sekarang aku dh dpt teman serumah untuk 2 tahun akan dtg ni..huhu..untuk kawan-kawan lame aku kt sini yg betrayed kt aku tu bleh jalan lah wei!!!haha...aku nk tengok korg bertahan sampai celah mne..haha..
aku nk ucap time kasih kepada kawan baik malin (merangkap buah ati tercinta aku)yg telah bersusah payah membantu aku menjernihkan kembali hubungan kami..huhu..thanx a lot izza!!!
sini aku nk cite sal buah ati aku..aku sayang die sngt999 lebih dari nyawa aku...sebabnye...ermm...korg tengok lah ni...korg tengok pic die pun mesti korg dh tau npe aku syg die sngt99999...sile drag ke bawah untuk tengok gambar2 awek aku..hehe.
/
/
/
/
/
/
/
ini baru 'sand hand writing' nye je..tu pun dh cantik kn..hehe

ini lah die orangnye AMALINA AFIQAH (merangkap buah ati tercinte aku) cantik x???

ini tyme dulu2...chuummeell sngt999 kn..huhu..puji awek sendiri plak dh...hehe

ok lah cukup upload gambar die cket2 je..takot ade org berkenan lak ti..susah aku nanti..huhu...mcm mne?cye x yg awek aku ni comel??xcye xpe..senang cket idup aku..xpyh nk jeles2..hehe..
ps : malin jgn marah2 g dah..kurangkan lah marah tu ye..

2 comments: